Public relations

Jublieusz Grodan

KLIENT

Grodan

Grodan jest międzynarodową firmą dostarczającą innowacyjne rozwiązania dla sektora ogrodniczego.

W czasie współpracy z Klientem opracowaliśmy plan komunikacji biznesowej z okazji jubileuszu 20-lecia firmy w Polsce. Podstawą komunikacji wydarzenia były seminaria edukacyjne, organizowane dla partnerów biznesowych. Działania komunikacyjne podjęte w czasie projektu obejmowały przygotowanie dedykowanych listów inauguracyjnych z planem obchodów jubileuszu, opracowanie koncepcji organizacji seminariów edukacyjnych, a także przeprowadzenie badania potrzeb edukacyjnych wśród partnerów biznesowych. Na podstawie wyników wydany został dedykowany materiał merytoryczny w postaci broszury eksperckiej „20 porad na 20 urodziny” dla klientów biznesowych.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Klikając "Akceptuj", akceptujesz politykę plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są włączone, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij