Media relations, Influencer marketing
Health Claims Unpacked (Polska)
KLIENT
Oprócz większych kampanii realizujemy także taktyczne działania komunikacyjne. Jako część zespołu firm z GB, Niemiec, Francji i Polski wspieraliśmy projekt Health Claims Unpacked. Działanie prowadzone przez brytyjski University of Reading i finansowane ze środków UE. Celem projektu jest dostarczanie biznesowi food i konsumentom wiedzy na temat lepszego zrozumienia oświadczeń zdrowotnych na opakowaniach.
Odpowiadaliśmy za komunikację na polskim rynku na przełomie 2020 i 2021 r. Stworzyliśmy biuro prasowe oraz program współpracy z influencerami. Nasze wysiłki przełożyły się na rozgłos w mediach branżowych. Następnie przeprowadziliśmy kampanię z influencerami specjalizującymi się w naukach o żywieniu, edukacji konsumentów i zakupach.
Wdrożony przez nas plan komunikacyjny pozwolił na dostarczenie kluczowych przekazów do grup dodelowaych. Wygenerowaliśmy dziesiątki zróżnicowanych i spójnych publikacji. W tym posty i historie (na Facebooku, Instagramie), wpisy na blogach, publikacje w e-newsletterach, artykuły w prasie oraz występy radiowe. Działania przełożyły się na liczne wizyty i rejestracje w polskiej wersji serwisu www projektu.