Media relations, Influencer marketing

Health Claims Unpacked (Polska)

KLIENT

Health Claims Unpacked (Polska)

Oprócz większych kampanii realizujemy także taktyczne działania komunikacyjne. Jako część zespołu firm z GB, Niemiec, Francji i Polski wspieraliśmy projekt Health Claims Unpacked. Działanie prowadzone przez brytyjski University of Reading i finansowane ze środków UE. Celem projektu jest dostarczanie biznesowi food i konsumentom wiedzy na temat lepszego zrozumienia oświadczeń zdrowotnych na opakowaniach.

Odpowiadaliśmy za komunikację na polskim rynku na przełomie  2020 i 2021 r.  Stworzyliśmy biuro prasowe oraz program współpracy z  influencerami. Nasze wysiłki przełożyły się na rozgłos w mediach branżowych.  Następnie przeprowadziliśmy kampanię z influencerami specjalizującymi się w naukach o żywieniu, edukacji konsumentów i zakupach.

Wdrożony przez nas plan komunikacyjny pozwolił na dostarczenie  kluczowych przekazów do grup dodelowaych. Wygenerowaliśmy dziesiątki zróżnicowanych i spójnych publikacji. W tym posty i historie  (na Facebooku, Instagramie), wpisy na blogach, publikacje w e-newsletterach, artykuły w prasie oraz występy radiowe. Działania przełożyły się na liczne wizyty i rejestracje w polskiej wersji serwisu www projektu.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?