Public relations

Przyjaciółka z Kalifornii

KLIENT

California Prune Board

California Prune Board to organizacji działająca pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa, która reprezentuje całą branżę suszonych śliwek z Kalifornii.

Z branżą śliwki kalifornijskiej współpracujemy od 2014 r. Zespół People PR odpowiada za całościowe planowanie i prowadzenie kampanii public relations kierowanej do konsumentów, biznesu spożywczego oraz społeczności dietetyków. W ramach obsługi doradzamy w zakresie strategii i taktyki PR na polskim rynku, wdrażamy takie projekty jak: badania rynku, prowadzenie biura prasowego, organizacja wydarzeń, spotkania B2B, warsztaty kulinarne, komunikacja w mediach społecznościowych oraz wiele innych.

Wieloletnia współpraca z California Prune Board przyniosła liczne sukcesy potwierdzone również wyróżnieniami branżowymi. Kampania „Przyjaciółka z Kalifornii” na rzecz California Prune Board została uznana za najlepszą kampanią public relations sektora spożywczego, w najbardziej prestiżowym konkursie branży PR – Złote Spinacze 2016. Jury wręczyło People PR i CPB statuetkę Srebrnego Spinacza w kategorii sektor spożywczy, która była najwyższą nagrodą przyznaną wówczas w kategorii. Dodatkowo kampania znalazła się w gronie trzech najlepszych projektów nominowanych w prestiżowej kategorii efektywność.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Klikając "Akceptuj", akceptujesz politykę plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są włączone, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij