Content Marketing

Ebooki kulinarne

KLIENT

California Prune Board

Publikacje kulinarne są świetną formą komunikacji w obszarze food PR, ponieważ zawierają atrakcyjną treść dla konsumentów a jednocześnie stanowią dobrą platformę do prezentacji przekaazu. Proces produkcji publikacji jest sam w sobie wydarzeniem, które pozwala nawiązać i zacieśnić relacje ze środowiskiem np. blogerów kulinarnych, dietetyków czy szefów kuchni. Prezentujemy wybrane prace dla California Prune Board.

  • „Śliwka kalifornijska na 16 sposobów” to e-book opracowany jako jedno z działań  w ramach kampanii „Przyjaciółka z Kalifornii”. Do współpracy przy tworzeniu publikacji zaprosiliśmy blogereki kulinarne, które przygotowały unikalne przepisy z fotografiami. W pierwszej fazie komunikacji e-book został udostępniony jako forma podziękowania osobom, które wzięły udział w badaniu „Style odżywiania wśród Polek”.

  • Smaki z Klasą” e-book zawiera przepisy kulinarne na szkolne przysmaki ze śliwką kalifornijską. Zwartość merytoryczną publikacji wzbogacono o informacje na temat  wartości odżywczej potraw. We wrześniu 2015 r. publikację pobrano ponad 8 tys. razy.
  • „Lunchbox od Przyjaciółki z Kalifornii” e-book kulinarny opracowany wiosną 2017, obejmujący 10 przepisów bez grupę znakomitych blogerek i blogerów. Każdy przepis zawiera propozycję na jeden dzień tygodnia. Dodatkowo publikacja wzbogacona jest listą zakupów. Materiał cieszył się wielką popularnością, w czasie kampanii komunikacyjnej został pobrany ponad 12 tys. razy.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Klikając "Akceptuj", akceptujesz politykę plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są włączone, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij