Content Marketing

Ebooki kulinarne

KLIENT

California Prune Board

Publikacje kulinarne są świetną formą komunikacji w obszarze food PR, ponieważ zawierają atrakcyjną treść dla konsumentów a jednocześnie stanowią dobrą platformę do prezentacji przekazu. Proces produkcji publikacji jest sam w sobie wydarzeniem, które pozwala nawiązać i zacieśnić relacje ze środowiskiem np. blogerów kulinarnych, dietetyków czy szefów kuchni. Prezentujemy wybrane doświadczenia w tym zakresie.

  • „Śliwka kalifornijska na 16 sposobów” to e-book opracowany jako jedno z działań  w ramach kampanii „Przyjaciółka z Kalifornii”. Do współpracy przy tworzeniu publikacji zaprosiliśmy blogereki kulinarne, które przygotowały unikalne przepisy z fotografiami. W pierwszej fazie komunikacji e-book został udostępniony jako forma podziękowania osobom, które wzięły udział w badaniu „Style odżywiania wśród Polek”.

  • „Smaki z Klasą” e-book zawiera przepisy kulinarne na szkolne przysmaki ze śliwką kalifornijską. Zwartość merytoryczną publikacji wzbogacono o informacje na temat  wartości odżywczej potraw. We wrześniu 2015 r. publikację pobrano ponad 8 tys. razy.
  • „Lunchbox od Przyjaciółki z Kalifornii” e-book kulinarny opracowany wiosną 2017, obejmujący 10 przepisów bez grupę znakomitych blogerek i blogerów. Każdy przepis zawiera propozycję na jeden dzień tygodnia. Dodatkowo publikacja wzbogacona jest listą zakupów. Materiał cieszył się wielką popularnością, w czasie kampanii komunikacyjnej został pobrany ponad 12 tys. razy.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?