Public relations
Przyjaciółka z Kalifornii
KLIENT
Z California Prune Board (Europe) rozpoczęliśmy współpracę w 2014 r. odpowiadając za planowanie i prowadzenie kampanii public relations kierowanej do konsumentów, biznesu spożywczego oraz społeczności dietetyków. Doradzaliśmy w zakresie strategii i taktyki PR na polskim rynku. Wdrażaliśmy takie projekty jak: badania rynku, prowadzenie biura prasowego, organizacja wydarzeń, spotkania B2B, warsztaty kulinarne, komunikacja w mediach społecznościowych oraz wiele innych.
Wieloletnia współpraca z California Prune Board przyniosła liczne sukcesy potwierdzone również wyróżnieniami branżowymi. Kampania „Przyjaciółka z Kalifornii” na rzecz California Prune Board została uznana za najlepszą kampanią public relations sektora spożywczego, w najbardziej prestiżowym konkursie branży PR – Złote Spinacze 2016. Jury wręczyło People PR i CPB statuetkę Srebrnego Spinacza w kategorii sektor spożywczy, która była najwyższą nagrodą przyznaną wówczas w kategorii. Dodatkowo kampania znalazła się w gronie trzech najlepszych projektów nominowanych w prestiżowej kategorii efektywność.